SALTUS Ubezpieczenia z siedzibą w Sopocie poszukuje kandydatów na stanowisko
Administratora baz danych
Miejsce pracy: Sopot
Nr ref.: ABD/TUW/01/2022
Zadania na stanowisku:
Administracja bazami danych SQL,
Obsługa systemu kopii zapasowych (weryfikacja, odtwarzanie, zarządzanie w kontekście baz danych),
Administracja serwerami baz danych w środowisku Linux (RedHat,Debian) oraz MS Windows,
Realizacja zadań w oparciu o wytyczne IT dla Ubezpieczycieli,
Wsparcie zespołów deweloperskich w pracach z zakresu środowisk bazodanowych.
Od kandydatów oczekujemy:
minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
wykształcenia min. średnie (preferowane wyższe techniczne),
praktycznej znajomości i doświadczenia w administracji SQL Server Engine (Oracle, PostgreSQL, MSSQL),
praktycznej znajomości systemów Windows Server i Linux,
znajomość bash i powershell,
umiejętności pracy w zespole oraz w sytuacjach awaryjnych,
samodzielności w realizacji powierzonych zadań,
certyfikacji z zakresu systemów bazodanowych (mile widziane),
znajomości jeżyka angielskiego na poziomie rozmienia dokumentacji technicznej
prawo jazdy kat. B,
nastawienia na rozwój.
Oferujemy:
umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
pracę w doświadczonym zespole,
dodatki dla pracowników: dofinansowanie urlopu, PPE, ubezpieczenie zdrowotne; ubezpieczenie na życie; dostęp do programu Multisport, świąteczne upominki, możliwość dołączenia do grupy sportowej,
dobrą lokalizację biura, w centrum Sopotu,
ruchomy rozkład czasu pracy i możliwość pracy zdalnej.