Specjalista w Departamencie Sprzedaży i Zarządzania Bazą
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KW/MSDSZB/AD/
Opis stanowiska
  • Monitorowanie błędów w systemach, blokujących poprawne działanie procesów i ich eliminowanie.
  • Monitorowania poprawności procesowania zamówień sprzedażowych, weryfikacja błędów i ich naprawa.
  • Wsparcie kanałów sprzedaży podczas awarii systemów.
  • Współpraca z obszarem IT, zgłaszanie, monitorowanie, eskalowanie napraw incydentów.
  • Testowanie napraw błędów wykonanych przez IT na środowisku produkcyjnym i testowym.
  • Wsparcie w projektach i testach podczas wdrażania nowych rozwiązań.
Wymagania
  • Znajomość aplikacji wewnętrznych wykorzystywanych Grupie Polsat Plus szczególnie: CTI, Infolinia 2, CRM, Wyrocznia CP.
  • Praktyczna znajomość środowiska MS Office, w szczególności MS Excel.
  • Odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy, terminowość.
  • Komunikatywność i nastawienie na współpracę.
  • Mile widziana umiejętność tworzenia zapytań SQL.
  • Otwartość na nowe wyzwania.
Oferujemy
  • Pracę w miłym i zgranym zespole.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i nowych umiejętności.
  • Możliwość rozwoju swoich kompetencji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.